Regulamin konkursu Mistrz Programowania 2025

Rejestracja w konkursie Mistrz Programowania 2025 oznacza automatycznie zgodę na poniższy regulamin.

Regulamin konkursu Mistrz Programowania 2025

Rejestracja w konkursie Mistrz Programowania oznacza automatycznie zgodę na poniższy regulamin

  1. Jak zarejestrować się w konkursie Mistrz Programowania 2025?
    a. Utwórz konto na platformie szkopuł:
    https://szkopul.edu.pl/register
    b. Zarejestruj się w konkursie Mistrz Programowania 2025 akceptując wymagane zgody:
    https://szkopul.edu.pl/c/mistrz-programowania-2025/register/
  2. Jakie są najważniejsze strony konkursu Mistrz Programowania 2025?
    Strona główna: https://mistrz-programowania.oki.org.pl/
    Harmonogram: https://mistrz-programowania.oki.org.pl/#harmonogram
    Jak dołączyć? https://mistrz-programowania.oki.org.pl/#dolacz
  3. Jaki jest cel konkursu Mistrz Programowanie?
    a. Rozwój umiejętności programistycznych – przez ciekawe zadania, odkrywanie nowych technik, rywalizację
    b. Nauka rozwiązywania problemów przy pomocy komputera – algorytmiki
  4. Jakie umiejętności zdobędę startując w konkursie Mistrz Programowania?
    Konkurs pozwoli uczestnikowi nabrać biegłości programistycznej: pętle, sortowanie, analiza błędów, …
    Konkurs zawiera wiele pułapek programistycznych których zadaniem jest pokazanie ograniczeń języka, nauka debugowania, zrozumienie działania komputera.
    Niezależnie udział w konkursie pozwoli nabyć wiedzę potrzebną do rozwiązywania problemów przy pomocy komputera: sumy prefiksowe, sito Eratostenesa, …
    Konkurs Mistrz Programowania wymaga zrozumienia problemu i przełożenia go na język informatyki, programowania. To nieoceniona umiejętność u każdego pracodawcy!
    Startując w konkursie Mistrz Programowania będziesz mieć mnóstwo pomysłów, inspiracji, motywacji do dalszego programowania!
  5. Jaki jest poziom konkursu Mistrz Programowania?
    Mistrz Programowania zawiera zadania które pozwolą się odnaleźć każdemu:
    * Bardzo proste dla tych którzy zaczynają przygodę:
    – wypisywanie, wczytywanie, obliczenia
    * Programistyczne:
    – celem jest płynne opanowanie posługiwania się tablicami, pętlami, funkcjami, ….
    * Algorytmiczne:
    – rozwiązywanie problemów przy pomocy komputera
    Wszystkie zadania – nawet te najtrudniejsze – mają podzadania które pozwolą każdemu, nawet początkującemu zdobyć punkty i rozwijać się, zrobić kolejny krok w pięknej informatycznej przygodzie!
  6. Gdzie znajdują się konkursowe zadania?
    a. Link do wszystkich zadań w konkursie Mistrz Programowania wraz z możliwością zgłaszania rozwiązań: https://szkopul.edu.pl/c/mistrz-programowania-2025/p/
    Możliwość umieszczenia rozwiązań jest tylko dla zarejestrowanych uczestników.
    b. Publiczna strona z treściami zadań: https://mistrz-programowania.oki.org.pl/#zadania
  7. Ile razy mogę wysyłać swoje rozwiązania do zadań konkursowych?
    Limit zgłoszeń rozwiązań wynosi 25 per pojedyncze zadanie konkursowe.
  8. Które zgłoszenie rozwiązania zadania jest brane do rankingu jako ostateczne?
    Konkurs bierze do rankingu to zgłoszenie, które daje uczestnikowi maksymalną liczbę punktów z danego zadania.
  9. Jak punktowane są zadania?
    Za każde zadanie można otrzymać od 0 do 100 punktów.
    Maksymalną liczbę punktów otrzymuje rozwiązanie, które jest poprawne dla pełnego zakresu wartości wejścia, mieści się w połowie limitu czasu dla wszystkich przypadków testowych.
  10. Czy zadania mogę wysyłać przez cały czas trwania konkursu?
    Zadania można wysyłać przez cały czas trwania konkursu.
    W ciągu pierwszych 2 tygodni od publikacji rundy zawodnik może otrzymać od 0 do 100 punktów za każde zadanie w zależności od poprawności i szybkości z jaką program uczestnika rozwiązuje problem.
    Po upływie 2 tygodni od publikacji zadań danej rundy zawodnik może otrzymać dodatkowo maksymalnie 50% pozostałych do zdobycia punktów.
    Na przykład, jeśli w trakcie rundy uczestnik otrzymał 60 punktów za zadanie, to po zakończeniu rundy uczestnik może otrzymać dodatkowo maksymalnie 20 punktów -> 50% z pozostałych do zdobycia 40 punktów.
  11. Czy uczestnik widzi punkty otrzymane za zadanie?
    Zadania a. b. c. mają
    – Odkrytą punktację od rundy 1 do rundy 4 włącznie. Każde nowe umieszczenie rozwiązania w systemie pokazuje zdobyte punkty przez rozwiązanie.
    – Ukrytą punktację w czasie ostatniej rundy 5. Uczestnik zobaczy wynik po zakończeniu konkursu czyli we wtorek 21 stycznia 2025.
    Zadanie z poziomu d. oraz e. mają zakrytą punktację przez pierwsze 2 tygodnie od publikacji rundy czyli w czasie maksymalnej punktacji za zadania. Po upływie 2 tygodni punktacja za zadanie zostaje odkryta, każde nowe zgłoszenie również pokazuje uzyskane punkty. Jednak możemy uzyskać dodatkowo tylko 50% pozostałych punktów po części ukrytej. Jaki jest czas trwania konkursu Mistrz Programowania?
  12. Harmonogram konkursu znajduje się na stronie:
    https://mistrz-programowania.oki.org.pl/#harmonogram
  13. Z ilu rund zadaniowych składa się konkurs?
    Konkurs składa się z nie-punktowanej rundy próbnej oraz 5 punktowanych rund zadaniowych.
    Każda runda jest publikowana co tydzień o godzinie 0:00 w nocy z soboty na niedzielę począwszy od rundy próbnej 30 listopada / 1 grudnia 2024.
    Runda próbna – niepunktowana – składa się z 3 zadań.
    Każda punktowana runda zadaniowa składa się z 5 zadań.
    Pełna informacja:
    https://mistrz-programowania.oki.org.pl/#harmonogram
  14. Ile punktów można zdobyć z części zadaniowej?
    Z części zadaniowej można zdobyć łącznie od 0 do 2 500 punktów – ze wszystkich 5 rund.
    Z pojedynczej rundy zawierającej 5 zadań można zdobyć łącznie od 0 do 500 punktów.
    Pojedyncze zadanie jest punktowane w skali od 0 do 100 punktów.
  15. Gdzie znajdę bieżące informacje dotyczące konkursu?
    Aktualności związane z treściami zadań / wyjaśnieniem regulaminu:
    https://mistrz-programowania.oki.org.pl/#aktualnosci
  16. Gdzie są informacje o aktualnych zadaniach?
    Informacje dotyczące dodawanych zadań będą publikowane na stronie:
    https://mistrz-programowania.oki.org.pl/#zadania
    Niezależnie zadania pojawiają zgodnie z harmonogramem na stronie konkursu, gdzie są widoczne dla zarejestrowanych uczestników wraz z możliwością zgłaszania rozwiązań:
    https://szkopul.edu.pl/c/mistrz-programowania-2025/p/
  17. Kto może brać udział w konkursie?
    W konkursie może wziąć udział każdy – nie ma żadnych ograniczeń.
  18. Czy konkurs jest płatny?
    Konkurs Mistrz Programowania jest całkowicie bezpłatny.
  19. Czy konkurs przyznaje tytuły / nagrody?
    Konkurs Mistrz Programowania przyznaje tytuły oraz wyróżnienia. Do nagród uprawnione są tylko i wyłącznie osoby które w dniu są uczniami szkół podstawowych lub szkół średnich.
    Do tytułów i dyplomów uprawnieni są wszyscy uczestnicy konkursu Mistrz Programowania 2025.
  20. Jakie tytuły przyznaje konkursu Mistrz Programowania?
    a. Złote medale
    b. Srebrne medale
    c. Brązowe medale
    d. Tytuły laureata
    e. Wyróżnienia
    Wszyscy zdobywcy tytułów Mistrz Programowania 2025 na żądanie otrzymają elektroniczne dyplomy.
  21. Jakie nagrody mogą otrzymać uczestnicy konkursu?
    Lista nagród: https://mistrz-programowania.oki.org.pl/#nagrody
    Konkurs Mistrz Programowania przyznaje następujące nagrody:
    a. Złoci medaliści otrzymają
    Jedną z pozycji ufundowaną przez patrona konkursu, wydawnictwo Helion – do wyboru:
    Algorytmy. Ilustrowany przewodnik, Aditya Bhargava
    lub
    Struktury danych z przymrużeniem oka. Zabawna przygoda z przykładami pachnącymi kawą, Jeremy Kubica 
    b. Złoci medaliści otrzymają
    Jedną z pozycji ufundowaną przez patrona konkursu, wydawnictwo Kt.Academy – do wyboru:
    Python od podstaw, Marcin Moskała 
    lub
    JavaScript od podstaw, Marcin Moskała 
    c. Złoci medaliści otrzymają bluzy z kominem z logo Mistrz Programowania:
    https://oki-sklep.teetres.com/produkt/33906-18-mistrz-programowania-2025
    d. Spośród złotych i srebrnych medalistów zostanie wybranych 5 osób które otrzymają bluzy z logo Mistrz Programowania:
    https://oki-sklep.teetres.com/produkt/33906-16-mistrz-programowania-2025
    e. Spośród złotych, srebrnych i brązowych medalistów zostanie wybranych 5 osób które otrzymają koszulkę z długim rękawem logo Mistrz Programowania:
    https://oki-sklep.teetres.com/produkt/33906-14-mistrz-programowania-2025
    f. Spośród wszystkich medalistów i laureatów zostanie  wybranych 5 osób które koszulkę z logo Mistrz Programowania:
    https://oki-sklep.teetres.com/produkt/33906-6-mistrz-programowania-2025
    g. Spośród wszystkich medalistów, laureatów i wyróżnionych zostanie wybranych 5 osób które otrzymają czapkę z logo Mistrz Programowania:
    https://oki-sklep.teetres.com/produkt/33906-88-mistrz-programowania-2025
    h. Spośród wszystkich uczestników którzy będą mieli choć jeden punkt w każdej z 5 rund wybierzemy 10 osób które otrzymają do wyboru jedną z pozycji ufundowaną przez patrona konkursu, wydawnictwo Helion – do wyboru:
    Algorytmy. Ilustrowany przewodnik, Aditya Bhargava
    lub
    Struktury danych z przymrużeniem oka. Zabawna przygoda z przykładami pachnącymi kawą, Jeremy Kubica 
    i. Spośród wszystkich uczestników którzy będą mieli choć jeden punkt w każdej z 5 rund wybierzemy 5 osób które otrzymają kubek z logo Mistrz Programowania:
    https://oki-sklep.teetres.com/produkt/33906-147-mistrz-programowania-2025
    j. Spośród wszystkich uczestników którzy będą mieli choć jeden punkt w konkursie wybierzemy 5 osób które otrzymają do wyboru jedną z pozycji ufundowaną przez patrona konkursu, wydawnictwo Kt.Academy – do wyboru:
    Python od podstaw, Marcin Moskała 
    lub
    JavaScript od podstaw, Marcin Moskała 
    k. Spośród wszystkich uczestników którzy będą mieli choć jeden punkt w konkursie wybierzemy 5 osób które otrzymają komin z logo Mistrz Programowania
    https://oki-sklep.teetres.com/produkt/33906-169-mistrz-programowania-2025
    Niezależnie organizatorzy zastrzegają sobie prawo do rozszerzenia listy nagrodzonych oraz przyznania nagród specjalnych – na przykład za oryginalne rozwiązanie, pomysł, algorytm, technikę, czy inny aspekt.
  22. Ilu będzie osób którym będą przyznane poszczególne tytuły?
    a. Złote medale – minimum 2 osoby
    b. Srebrne medale – minimum 3% zawodników
    c. Brązowe medale – minimum 6% zawodników
    d. Tytuły laureata – minimum 12% zawodników
    e. Wyróżnienia – minimum 25% zawodników
    Zawodnikiem jest osoba która zgłosiła przynajmniej jedno zadanie na niezerową ilość punktów.
  23. Kiedy zostaną ogłoszeni zwycięzcy oraz lista osób nagrodzonych konkursu Mistrz Programowania?
    Uroczysta gala wraz z ogłoszeniem oraz wylosowaniem zwycięzców odbędzie się w piątek 24 stycznia 2025 o godzinie 18:00 na kanale YouTube Olimpijskiego Koła Informatycznego:
    https://www.youtube.com/channel/UCw1Z4iA0T-QNaJ-sEOXeYCw
    Dokładny link zostanie podany na stronie:
    https://mistrz-programowania.oki.org.pl/#harmonogram
  24. W jaki sposób zgłosić się po dyplom / nagrodę?
    Do 15 lutego 2025 roku należy wypełnić formularz który będzie udostępniony na stronie
    https://mistrz-programowania.oki.org.pl/#aktualnosci 
    począwszy od gali finałowej
    Zgłoszenia dotyczące dyplomów / nagród po tym terminie nie będą rozpatrywane.
  25. Czy jest dostępny ranking konkursu Mistrz Programowania?
    Ranking: https://szkopul.edu.pl/c/mistrz-programowania-2025/ranking/
  26. Czy Komitet Główny konkursu może usunąć rozwiązania zadań które otrzymały powyżej 0 punktów?
    Komitet Główny konkursu Mistrz Programowania może usunąć rozwiązania uczestnika zadań w 4 przypadkach:
    a. Uczestnik umieścił rozwiązanie które jest niesamodzielne. Wówczas rozwiązania wszystkich osób które mają niesamodzielny kod zostaną usunięte bez względu na to, kto był autorem rozwiązania.
    b. Kod uczestnika choćby częściowo jest kodem wygenrowanym przez dowolny system sztucznej inteligencji.
    c. Rozwiązanie zadania bezpośrednio wypisuje wyniki na podstawie kolejnych informacji z systemu Szkopuł. Wyjaśnienie: System Szkopuł w niektórych zadaniach informuje jakie powinna być prawidłowa odpowiedź dla danego zapytania – publikuje zarówno pytania jak i odpowiedzi. Rozwiązanie które będzie po prostu sprawdzać wejście i wypisywać wyjście zgodnie z oczekiwaniem warunków testowych zostanie usunięte i otrzyma zero punktów.
    d. Rozwiązanie uczestnika próbuje obejść standardowe metody weryfikacji poprawności rozwiązania lub zabezpieczenia szkopuła, bądź dochodzi wyników testów w sposób inny niż na podstawie samodzielnego rozwiązania.
  27. Czy Komitet Główny konkursu może usunąć uczestnika konkursu?
    Komitet Główny może usunąć z konkursu osoby które
    a. Złamały niniejszy regulamin, w szczególności powyższy punkt dotyczący niesamodzielności rozwiązania
    b. W procesie rejestracji podały dane – w szczeóglności nick, imię, nazwisko, miejscowość – które posiadają słowa wulgarne, obraźliwe, rasistowskie czy niezgodne z zasadami współżycia społecznego. Komitet Główny wysyła maila do uczestnika a w przypadku braku naprawy sytuacji w ciągu 48 godzin od wysłania maila uczestnik jest usuwany z konkursu.
    W przypadku wątpliwości odnośnie punktu b. Komitet Główny może zażądać skanu dokumentu tożsamości a w przypadku braku jego przesłania w ciągu 48 godzin lub wątpliwości co do jego autentyczności usunąć uczestnika z konkursu w trybie natychmiastowym.
  28. Co się dzieje z punktami uczestnika który został usunięty z konkursu?
    Przyjmuje się, że usunięty uczestnik nie startował w konkursie / ma zerową ilość punktów.
  29. W jakich językach można zgłaszać rozwiązania zadań konkursowych?
    Rozwiązania zadań konkursowych można zgłaszać w językach C++ oraz Python.
  30. Czy zadania są w kolejności od najprostszych?
    Numeracja zadań w ramach rundy – od a do e – odzwierciedla subiektywną ocenę trudności zadań organizatora konkursu.
  31. Na czym polega ocenianie zadania.
    Dla danego zadania autor stworzył dwa prawidłowe pliki:
    – wejściowy
    – wyjściowy
    System uruchamia program uczestnika konkursu z plikiem wejściowym i porównuje wynik działania ze wzorcowym plikiem wyjściowym. Jeśli obydwa wyjścia zgadzają się co do pojedynczego znaku oraz program uczestnika konkursu wyrobił się w limicie czasowym, to dany test jest zaliczony.
    Dla każdego zadania jest od 5 do 50 testów, czyli par plików wejście / wyjście – w zależności od stopnia skomplikowania problemu.
    Uczestnik otrzymuje stosowną liczbę punktów w zależności od ilości poprawnych odpowiedzi które mieszczą się w czasie – patrz punkt 9
  32. Co to są podzadania?
    Rozpatrzymy przykład zadania “Ale bug!”:
    https://szkopul.edu.pl/problemset/problem/2XhbQErzkAFcmnqKtOLXE1w6/site
    W dolnej części treści zadania jest tabelka “Ocenianie”.
    Każde nasze rozwiązanie (C++ lub Python) jest sprawdzane na wielu testach – plikach wejście/wyjście jak w punkcie powyżej.
    Tabelka na dole strony opisuje procentowy rozkład tych testów.
    Na przykład dla zadanie “Ale bug!” wiemy, że przynajmniej w połowie testów podana na wejściu liczba będzie nie większą niż 10^9. Czyli jeśli damy zbyt mały zakres zmiennej – int zamiast long long – to i tak otrzymamy punkty – minimum 50. Oczywiście jeśli logika programu i odpowiedzi będą prawidłowe.
  33. Czy muszę coś robić w związku z “Podzadaniami”?
    Nie. Nic nie musimy robić.
    Podzadania są tylko informacyjne – ile procentowo jest testów każdego rodzaju.
  34. Czy każde zadanie ma wzorcowe rozwiązanie
    Tak. Dla każdego z zadań konkursowych istnieją wzorcowe rozwiązania w C++ / Python, które otrzymują 100%
  35. Mój program w Python nie dostaje 100%. Dlaczego?
    Zwracamy uwagę, że w przypadku Python czas działania programu zależy między innymi od:
    – użytych komend / bibliotek
    – kolejności komend
    – liczby zdefiniowanych własnych funkcji
  36. Mój program w C++ nie dostaje 100%. Dlaczego?
    Przy dużej liczbie danych wejściowych / wyjściowych polecamy używanie linijek przyspieszających: https://youtu.be/jxjG2ezmHD0?t=2827
  37. Mój program daje poprawne wyniki na moim komputerze. Jednak w systemie sprawdzającym ten sam program daje błędne wyniki.
    Powody mogą być dwa:
    a. Program ma błędy pamięci – na przykład pisze poza przydzielona tablicą.
    b. Błąd związany z przekręceniem int w C++: https://youtu.be/hxWriRiRNcM?t=657
  38. Jak duży może plik źródłowy z kodem programu?
    Limit kodu źródłowego do każdego zadania to 100kB.
  39. Czy organizatorzy konkursu Mistrz Programowania pomagają w znajdowaniu błędów w programach?
    Niestety nie możemy debugowac kodów – to wbrew zasadom konkursowym.
    Aby zrozumieć specyfikę zadań konkursowych proponujemy zrobić zadania z sekcji “Programowanie” na stronie:
    https://oki.org.pl/tutorial/
    Jest tam lista zadań począwszy od najprostszych ze szczegółowymi omówieniami oraz wzorcowymi rozwiązaniami.
  40. Jakie dane uczestników znajdują się w rankingu?
    W rankingu będą publikowane imiona, nazwiska oraz nick uczestników podane w trakcie rejestracji do systemu szkopuł.
    Rejestrując się w konkursie uczestnik zgadza się na publiczną publikację powyższych danych osobowych.
  41. Czy można nie być uwzględnianym w rankingu?
    W rankingu jest automatycznie uwzględniany każdy uczestnik konkursu z łączną niezerową ilością punktów. Nie ma możliwości nie być uwzględnionym w rankingu mając łączną ilość punktów większą od zera.
    Uczestnik, który został uwzględniony w rankingu będzie w nim trwale widoczny. Także po jego zakończeniu czy też po rezygnacji z konkursu / usunięciu konta z systemu szkopuł.
  42. Jak można zrezygnować z konkursu?
    Usunięcie z konkursu jest dostępne pod poniższym linkiem:
    https://szkopul.edu.pl/c/mistrz-programowania-2025/unregister
    Usunięcie z konkursu nie oznacza usunięcia z rankingu. Każdy uczestnik z niezerową liczbą punktów jest trwale umieszczony w rankingu.
  43. Czy konkurs przechowuje dane osobowe?
    Konkurs Mistrz Programowania przechowuje email, imię, nazwisko, nick, miejscowość oraz opcjonalnie szkołę uczestnika konkursu z następujących powodów:
    * Informacji o rozpoczęciu kolejnych rund, kolejnych edycji konkursu, czy innych istotnych wydarzeniach w ramach konkursu
    * Wysłania dyplomów i nagród
    * Wsparcia umiejętności programistycznych, analitycznych, rozwiazywanie problemów wszystkich młodych ludzi – bez względu czy mieszkają w dużych ośrodkach czy małych miejscowościach
    * Uhonorowania nauczycieli którzy przekazują pasję, motywują młodych ludzi
    W każdej chwili można zażądać usunięcia adresu email przechowywanego przez konkurs Mistrz Programowania.
  44. Jak długo jest widoczny ranking końcowy?
    Ranking końcowy zawierający imię i nazwisko, nick, poszczególne zdobyte punkty będzie widoczny trwale w witrynie:
    https://szkopul.edu.pl/c/mistrz-programowania-2025/ranking
    dostępnej także po zakończeniu konkursu.
  45. Czy treści zadań mogą się zmienić w trakcie konkursu?
    W trakcie konkursu mogą być korekty treści zadań – uściślenie treści, przykłady. Ewentualne informacje o zmianach, errata czy dodatkowe wyjaśnienia dotyczące zadań będą publikowane na stronie: https://mistrz-programowania.oki.org.pl/#aktualnosci
  46. Co może jeszcze podlegać zmianie w trakcie konkursu?
    W trakcie konkursu mogą się zmienić limity czasowe czy ewentualnie paczki testowe w przypadku gdyby miały błędy. Wszelkie takie zdarzenia będą dokumentowane na stronie: https://mistrz-programowania.oki.org.pl/#aktualnosci
  47. Czy poniższy regulamin może ulec zmianie?
    Treść niniejszego dokumentu jest stała w czasie trwania konkursu (1 grudnia – 24 stycznia). Ewentualne uszczegółowienia regulaminu czy dodatkowe punkty będą publikowane na stronie: https://mistrz-programowania.oki.org.pl/#aktualnosci
  48. Czy można składać reklamacje?
    Reklamacje dotyczące jakichkolwiek aspektów konkursu można składać w okresie od 1 grudnia 2024 do 22 stycznia 2025 włącznie, czyli przez czas trwania konkursu oraz w ciągu 2 dni od zakończenia konkursu. Reklamacje nie są publiczne. Reklamacje należy składać na adres: mistrz-programowania@oki.org.pl
  49. Gdzie można zadawać pytania dotyczące treści zadań, testów, limitów czasowych, itp. ?
    Strona z możliwością zadawania pytań dla zarejestrowanych uczestników:
    https://szkopul.edu.pl/c/mistrz-programowania-2025/questions/
  50. Gdzie można zadawać pytania dotyczące rejestracji?
    Pytania dotyczące rejestracji należy zadawać na adres: mistrz-programowania@oki.org.pl
  51. Objęcie patronatem konkursu (zawodów, turnieju) przez MKO nie oznacza wpisania tego przedsięwzięcia w wykaz zawodów wiedzy, artystycznych i sportowych, organizowanych przez kuratora oświaty lub inne podmioty działające na terenie szkoły, które mogą być wymienione na świadectwie ukończenia szkoły.
  52. Kto jest organizatorem konkursu Mistrz Programowania?
    Organizatorem konkursu jest Fundacja Edukacyjna “Olimpijskie Koło Informatyczne” prowadząca zajęcia online z programowania, algorytmiki, przygotowania do Olimpiad Informatycznych: https://oki.org.pl/ W związku z korzystaniem w trakcie przeprowadzania konkursu z platformy informatycznej do rozwiązywania zadań SZKOPUŁ, współorganizatorem konkursu jest Fundacja Rozwoju Informatyki z siedzibą w Warszawie, przy ul. Topiel 21 lok. 1, wpisaną do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz publicznych zakładów opieki zdrowotnej Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000025627 przez Sąd rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy. Dwa te podmioty stają się Współadministratorami danych osobowych przetwarzanych w ramach konkursu. Strony dokonały stosownych uzgodnień o współadministrowaniu danymi osobowymi, z którym można zapoznać się pod linkiem https://mistrz-programowania.oki.org.pl/mistrz-programowania-2025-klauzula-informacyjna
  53. Kto tworzy konkursu Mistrz Programowania?
  54. W skład jury oraz Komitetu Głównego konkursu Mistrz Programowania wchodzą:
    Daniel Olkowski – Założyciel konkursu Mistrz Programowania, Nauczyciel, Założyciel Olimpijskiego Koła Informatycznego
    Tomasz Kwiatkowski – Założyciel konkursu Mistrz Programowania, Wykładowca Olimpijskiego Koła Informatycznego, Student II roku Informatyki Uniwersytetu Warszawskiego, Laureat Olimpiady Informatycznej Juniorów, Finalista z wyróżnieniem Olimpiady Informatycznej Licealistów, Absolwent XIV Liceum im. Stanisława Staszica.
    Mikołaj Bulge – Twórca Olimpijskiego Koła Informatycznego w latach 2020 – 2023, Student III roku Informatyki Uniwersytetu Warszawskiego, Srebrny Medalista Bałtyckiej Międzynarodowej Olimpiady Informatycznej, Brązowy Medalista Europejskiej Olimpiady Informatycznej, Absolwent XIV Liceum im. Stanisława Staszica, Honorowy członek Olimpijskiego Koła Informatycznego.
    Maciej Wiśniewski – Student II roku Informatyki Uniwersytetu Warszawskiego, Finalista Olimpiady Informatycznej, Trzykrotny Medalista Olimpiady Informatycznej Gimnazjalistów. absolwent XIV Liceum im. Stanisława Staszica.
    Mateusz Łojewski – Współtwórca Olimpijskiego Koła Informatycznego, Założyciel ogólnopolskiego Uczniowskiego Koła Informatycznego, Uczeń 4 klasy Zespołu Szkół Licealnych i Technicznych numer 1 w Warszawie przy ulicy Wiśniowej 56.
    Szymon Hajderek – Wykładowca Olimpijskiego Koła Informatycznego, Srebrny Medalista Olimpiady Informatycznej Juniorów, uczeń 3 klasy III Liceum im. Marynarki Wojennej RP Gdynia
    Mateusz Wesołowski – Brązowy Medalista Olimpiady Matematycznej Juniorów, uczeń III klasy XIV Liceum im. Stanisława Staszica
  55. Jakie inne podmioty są zaangażowane w konkurs Mistrz Programowania?
    Konkurs Mistrz Programowania działa na platformie Szkopuł:
    https://szkopul.edu.pl/
    Właściciel platformy Szkopuł ma dostęp do danych osobowych podanych w procesie rejestracji do platformy oraz rejestracji do konkursu Mistrz Programowania